- Нүүр
- Улс төр
- Видео мэдээ
- Чуулган
- Нийгэм
- Хууль эрх зүй
- Соёл урлаг
- Хэрэг зөрчил
- LIVETV CONTENT
- Бусад категори
Нийслэл Улаанбаатар хот үүсэн байгуулагдсаны түүхт 384 жилийн ойг тохиолдуулан Нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагчаар томилогдсон Х.Нямбаатар өөрийн авч хэрэгжүүлэх гэж буй дөрвөн цогц бодлого танилцууллаа. Үүнд түгжрэлийг бууруулах том бодлого багтжээ.
Юуны түрүүнд хязгааргүй орж ирж байгаа импортын автомашиныг хязгаарлах бодлого баримтлах юм байна. Үнийг хэрэгжүүлэхгүйгээр авто замын сүлжээг өрсөсгөх, тойрог, хурдын замууд байгуулах, холбоос тойрог замуудыг нэмэх байдлаар түгжрэлийн асуудлыг шийдвэрлэж чадахгүй гэж Хотын дарга хатуу итгэж байна.
Удаад нь, хотын төвд "төлбөртэй бүс" байгуулахаар болжээ. Нийслэлийн Засаг дарга Х.Нямбаатар "Баруун 4 замаас Зүүн 4 зам, 32-ын тойргоос Энхтайвны гүүр хүртэлх бүсийг автомашины "Төлбөртэй бүс" болгоно. Нийслэлийн төв цэгээс 800м-т байрлах төлбөргүй зогсоол дээр машинаа тавиад, алхах, такси барих, дугуй, скүүтэр унах нөхцөлийг хангахаар ажиллаж байна" гэв.
Гурав дахь том бодлого нь, ирэх жилээс гурван шугам бүхий метроны төсөл хэрэгжүүлнэ гэдгээ Хотын дарга амлалаа. Тэрбээр,
-Монгол Улсын Ерөнхий сайд, БНХАУ-ын Ерөнхий сайдтай хийсэн уулзалтын үеэр БНХАУ-ын төрийн өмчит метро барьдаг компаниудтай хамтран ажиллах, уулзалтыг ойрын үед хийхээр болсон. Миний бие хэлэлцээрийн ширээг ахалж сууя гэсэн бодолтой байгаа. Засгийн газрын гишүүнээр ажиллаж байсан маань туршлага болох байх аа гэж бодож байгаа гэсэн юм.
Уншигч та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төрд халдахгүй, ёс бус, бүдүүлэг үг хэллэг ашиглахгүй
байж, өөрийн болоод хүний үзэл бодлыг хүндэтгэнэ үү.
Хурдан барьж дуусгаарай, гадны туршлагатай компаниар бариулахаас өөр гарц байхгүй .
Хэлэлцээртйн ширээг ахалж сууна гэж бодож бгаа гэнэ үү.Тусламж авч байгаа мөртлөа даргалах юм уу???? Бүүр нэг даргадах өвёин тусчээ дээ НЯНГАРТ
Сонгууль дөхөөд юу ч хамаагүй амлаж байх шив
Японы метро барьдаг компаниуд, Жайка мөн ч олон удаа МАХН, дараа нь МАН-н төр засаг барьж байгаануудад нь бариад хийгээд өгье гэж гүйсэн дээ. Эд хөрөнгөний улайрсан шуналтай хогнууд дандаа цавьчаа, хахууль ил далд нэхэээд зөвшөөрөөгүй өдий хүрсэн. Монголтой зэрэг эхэлсэн Вьетнамууд одоо 2-ч аврага хотдоо японуудаар метро бариулчаад ажиллаад ёайхан байна. Эх орон ард түмнээ боддоггүй муухай хогнууд шүү
Мётро барихыг дэмжиж бна. Япон,Хятадын аль нэг л барих байлгүй. Шуурхайхан ажиллах л чухал бна. Энэ хараал тавьсан хүмүүс бас зөв зүйлийг дэмжээсэй.
Машины импортыг хязгаарлах гэж байхаасаа хот руу чиглэсэн шилжилт хөдөлгөнөө хязгаарлсан дээр байлгүй. Метрогоо харин яаралтай хийх хэрэгтэй Японы хийсэн ТЗҮ байгаа шинээр хийх гээд мөнгө идээд унав даа
2 давхар мэтро
ХОТЫН ДАРГАА.....ХОТЫН ТӨВД БАЯЧУУД ДАРГА НАР ТҮГЖИРЭХГҮЙ, ЯДУУЧУУДЫГ ХОТЫН ЗАХАД ТҮГЖИРҮҮЛЭХ НЬ ҮҮ… БААХАН ТОМ ЗОГСООЛ БАЙГУУЛЖ МӨНГӨ ДЭМИЙ ЗАРЦУУЛАХ НЬ, ТЭР НЬ БАС Л АРГАЦААСАН АЖИЛ БОЛНО._ ТЭРНИЙ ОРОНД НЭГ МӨР ЗАМЫН УУЛЗВАРУУДЫГ ДАВХАР БОЛГОХ АЖИЛД ХӨРӨНГӨ-ИЙГ ШУУД ШИЙДЭЭД ЯВБАЛ ХОТЫН ХӨДӨЛГӨӨН ТҮГЖИРЭЛ ХАМГИЙН ХУРДАН АМАРХАН ШИЙДЭГДЭНЭ … ХОТЫН ДАРГАА ….
Тооноос чанарыг эрхэмлэ амeрикийн төмөр замын баримжаалдаг нэр томьяог монголд нутагшуул